Klachten/opmerkingen
Klachtformulier
Klachtenprocedure
Klachten/opmerkingen kunnen doormiddel van het klachtformulier ingediend worden.
Liever een brief sturen kan natuurlijk ook. Stuur deze naar:
V-TAS T.a.v. John van Oers
Nijverheidsstraat 2
5531 AA Bladel
- Na ontvangst wordt uw klacht geregistreerd. Wij streven ernaar om u binnen twee weken van een reactie te voorzien.
- De klacht wordt door ons onderzocht.
- Wij streven ernaar om binnen vier weken tot een oplossing te komen, indien er meer tijd voor nodig is hoort u binnen deze termijn een nieuwe termijn van ons.
- Definitieve afhandeling van de klacht, je ontvangt hier per post of e-mail een verslag van.
- Klachten worden te allen tijde vertrouwelijk behandeld.
- Bent u niet tevreden met de oplossing, dan kunt u uw klacht indienen bij een onafhankelijke derde partij.
- Klachten zullen voor een periode van 2 jaar bewaard blijven.