Klachten/opmerkingen

Klachtformulier

Klachtenprocedure

Klachten/opmerkingen kunnen doormiddel van het klachtformulier ingediend worden.

Liever een brief sturen kan natuurlijk ook. Stuur deze naar:

V-TAS                                                                                                        T.a.v. John van Oers
Nijverheidsstraat 2
5531 AA Bladel

  • Na ontvangst wordt uw klacht geregistreerd. Wij streven ernaar om u binnen twee weken van een reactie te voorzien.
  • De klacht wordt door ons onderzocht.
  • Wij streven ernaar om binnen vier weken tot een oplossing te komen, indien er meer tijd voor nodig is hoort u binnen deze termijn een nieuwe termijn van ons.
  • Definitieve afhandeling van de klacht, je ontvangt hier per post of e-mail een verslag van.
  • Klachten worden te allen tijde vertrouwelijk behandeld.
  • Bent u niet tevreden met de oplossing, dan kunt u uw klacht indienen bij een onafhankelijke derde partij. 
  • Klachten zullen voor een periode van 2 jaar bewaard blijven.

Heeft u vragen? Bel ons dan 0031 497 360305

Heeft u vragen?
Bel ons dan
0031 497 360305